woensdag 25 november 2020

Nieuwe kaartjes


Na hele lange tijd heb ik eindelijk weer eens wat kaarten gemaakt.

Ik heb een hele periode even geen zin gehad in kaarten maken, maar afgelopen week wilde ik iemand zomaar een kaartje geven, maar op het moment kom ik niet in zoveel winkels en zijn er ook veel minder leuke kaartjes te koop hier op het dorp en toen kwam ineens weer het idee, 

"Waarom maak je niet zelf een kaartje?" 





En gelijk daarna ook nog maar een verjaardagskaartje gemaakt.





Ik heb het nog wel even eenvoudig gehouden, want er gaat best veel tijd inzitten en voor specialere kaarten wil ik toch eerst weer even wat ideetjes opdoen.


Maar het is weer wel leuk om te doen 😊





Groetjes van Marianne en tot een volgend blogje 💕





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...