dinsdag 3 november 2020

Bloemetjes haken


Na een jaartje stilte, hier op mijn handwerkblog, wil ik de draad toch weer een beetje op gaan pakken.



 


Het is al even geleden dat ik met iets van handwerken bezig ben geweest, maar heb nu de bloemetjes er maar weer eens bij gepakt ๐ŸŒผ๐ŸŒธ๐ŸŒป๐ŸŒบ๐Ÿ’ฎ


Was even druk met buiten actief zijn, trainen en mijn nieuwe blog Mariannes-schrijfsels

Waar je me natuurlijk รณรณk mag volgen ๐Ÿ™‹๐Ÿ’–





Maar het is na een handwerkstilte nu toch ook weer leuk om, met hernieuwde zin, iets op te gaan pakken ๐Ÿ˜Š


En het moet toch niet zo zijn dat er alleen maar UFO's in de kast blijven liggen ๐Ÿ˜„






Groetjes en tot een volgend blogje ๐Ÿ’•









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...