dinsdag 12 februari 2019

Borduurpatroontjes



Borduren is een leuke en ontspannen bezigheid.
Oké, je moet wel opletten en tellen, maar het is verder relaxte bezigheid.





Ik borduur momenteel niet veel, ik zou het eigenlijk wel eens vaker moeten doen om de vaardigheid te behouden.





Af en toe gebruik ik een mooi patroontje van b.v. Jennifer Reynolds van www.elefantz.com (klik hier) voor een "For You With Love" hartje
Zij ontwerpt prachtige patronen voor zowel verkoop als gratis download (klik hier).






Meg Hawkey van www.crabapplehillstudio.com (klik hier) maakt ook prachtige ontwerpen en ook zij heeft naast verkoop gratis downloads (klik hier).


Op beide sites kan je ook tutorials (oftewel lessen of uitleg), in het engels, van allerlei patronen vinden.
Jenny of Elefantz (klik hier)
Meg Hawkey (klik hier)

Je kan ze ook vinden op Facebook
Jenny of Elefantz (klik hier)
en
Crabapplehillstudio (klik hier)



Hmmm, toch wel heel leuk om weer eens vaker een leuk, evt. groter, patroontje te gaan borduren, maar ja, dan blijven wel mijn quilt bezigheden weer liggen.....







Groetjes en tot een volgend blogje!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...