dinsdag 15 januari 2019

Volgen op social media



Als blogger heb je tegenwoordig toch wat minder bereik als je niet ook op facebook, twitter of instagram een account hebt.

Twitter vind ik persoonlijk te heftig, maar heb al wel een hele poos een instagramaccount 

Ik ben door persoonlijke redenen een paar jaar niet op facebook geweest, had mijn account zelfs verwijderd, maar merk nu wel dat je een hele groep mensen alleen via facebook kan bereiken.







Dus heb ik nu toch ook weer een persoonlijk account aangemaakt en van daaruit een pagina en dat is:

Facebook
Kleurig Handwerk (klik hier)

Instagram
Kleurig Handwerk by Marianne
of
persoonlijk account



Misschien kom ik jullie daar ook tegen 😊





Groetjes en tot een volgend blogje!!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...