zondag 19 augustus 2018

Tijd voor een nieuwe start???



Hmmmm......
Wil ik opnieuw gaan schrijven op dit blog?
De laatste twee jaar is er zóveel gebeurd in mijn leven, dat ik psychisch even geen ruimte en inspiratie had om te bloggen....
Er was alleen ruimte voor korte berichtjes op instagram (klik hier)




Als ik zo om me heen weer wat aan het lezen ben, op andere blogs, dan gaat het toch weer kriebelen.
Ik ben inmiddels alweer voorzichtig met mijn andere blog Geef een beetje liefde door (klik hier) begonnen, maar ook op dit blog wil ik wel weer van alles laten lezen en zien.


"For You With Love" ♥
op instagram
Geef een beetje liefde door (klik hier)


Maar ja, wat heb ik nu te vertellen?
Door ziekte kom ik bijna nooit niet meer op interessante plekken en maak ik niet veel meer mee, dus daar valt niks over te vertellen....
En handwerken (breien, haken, enz...) lukte ook niet meer....
Ik ben in die twee jaar wel uit gaan zoeken of ik (nog) kon quilten, ook een beetje als bezigheidstherapie.




Nou, dat heb ik geweten....... haha...
HELP!!!
Als het quiltvirus je eenmaal te pakken heeft, dan ben je niet meer te stoppen of te genezen ;-p
En ben je ineens aan heel veel verschillende superleuke projecten aan het werken of die liggen te wachten om af te maken of om aan te beginnen..... 
maar ook dat tempo ligt natuurlijk niet zo heel hoog.....


Ach, ik ga gewoon weer beginnen met blogjes schrijven en zie elke keer wel wat voor verhaal er ontstaat.
Want ook al gaat het niet zo snel met het quilten, ik werk wel gevarieerd, dus ik kan toch regelmatig mijn vorderingen laten zien.






En ik kan het natuurlijk ook altijd iets van onze prachtige omgeving laten zien, dat verveelt nooit en verandert continu.














Groetjes en tot het volgende blogje....









12 opmerkingen:

  1. Sinds een aantal weken ben ik volger geworden van je blog. Ik weet niet precies hoe ik hier verzeild ben geraakt, maar omdat ik bij vorige posts van je prachtige foto's zag en leuke verhaaltjes, ook aangrijpend, mij maar aangemeld.
    Nu lees ik dus een mooi kersvers blogje hier. Lees dus dat je ziek bent(geweest?) en dat je sindsdien bent gaan quilten? Je bent met prachtige projecten bezig!
    Welkom om bij mijn blog een bezoekje te brengen
    https://inekehube.blogspot.com/

    Fijne week, groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve berichtje!!
      Wat leuk dat je mijn blog bent gaan volgen, het is mijn bedoeling om vanaf nu elke week weer een blogje te plaatsen.
      En ik ga zeker jouw blog bezoeken en volgen.
      Groetjes van Marianne

      Verwijderen
    2. Je blog staat nu ook in mijn "leuke blogs"lijst :)

      Verwijderen
  2. Hallo, wat leuk dat je een volger van mijn blogje zininquilten bent geworden. Ik snap het wel als ik naar jouw blog kijk, we zijn zielsverwanten, jij houdt van dezelfde dingen als ik. Leuk en gezellig, ik ga jou ook volgen. groetjes, Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke berichtje en welkom als mijn volger :)
      Groetjes van Marianne

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je weer een blog maakt. Gezellig. Ja da quiltvirus is wat. Daar ben je voorlopig nog niet klaar mee. Groet. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke reactie :)
      Hahaha.... Ik ben bang dat ik het quiltvirus nooit meer kwijt zal raken, maar dat vind ik helemaal niet erg hoor :D
      Groetjes van Marianne

      Verwijderen
    2. Ik heb je blog in mijn "leuke blogs" lijst gezet :)

      Verwijderen
  4. Dag Marianne, kom ook even bij jou kijken. Tijd zat want ik heb vakantie. :) Leuk dat je het bloggen weer oppakt. Zelf ben ik sinds februari begonnen en blog ongeveer twee keer per maand. Ik vind het vooral leuk voor mijzelf als een soort van dagboek. Ik zal je om mijn bloglijst zetten. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ook even op mijn blog bent komen kijken, dankjewel :-)
      En helemaal super dat je mij op je bloglijst heb gezet!!!
      Groetjes van Marianne

      Verwijderen
  5. Leuk dat je op mijn blog was Marianne. Zie dat jij ziek was/ bent en dat je weer begonnen bent met quilten.
    Ook als het langzaam gaat kan je mooie dingen maken.
    Wens je veel plezier met de lapjes en steekjes.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel dat je ook even op mijn blog bent komen kijken!!
      Groetjes van Marianne

      Verwijderen

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...