vrijdag 22 april 2016

Weekplanner


Omdat ik nu weer met zoveel verschillende projecten bezig ben en ze ook allemaal (af) wil maken, heb ik maar eens een weekplanner gemaakt.

Ik heb alle projecten verdeeld over de week en ook nog twee dagen open gehouden, zodat ik op die dagen eventueel aan iets kan werken wat op de geplande dag niet lukte.

(De foto met gehaakte fotolijstjes, waar ik mijn plaatjes op gelegd heb, heb ik gevonden op Haak maar aan)


Dit is mijn weekplanner geworden:

  • Maandag: Haken aan kleinere projecten
  • Dinsdag: Quilten aan mijn "Bloom quilt"
  • Woensdag: Borduren
  • Donderdag: Haken aan groter project bv. deken of poncho
  • Vrijdag: Quilten met paperpiecing (dat is quilten met de hand)
  • Zaterdag: Vrij in te vullen
  • Zondag: Vrij in te vullen
Ik vind het wel lekker overzichtelijk op deze manier, zo komt alles een keer aan bod, verdwijnt er niks in de vergetelhoek en is er ook zicht op een eindresultaat.

Ben benieuwd of het gaat werken :D..........

Dit is er gebeurd deze week:


Maandag: Ik was begonnen met het haken van een balletje, met een belletje erin, voor onze kleinzoon Pim, maar die is al af


Dus nu ben ik begonnen met een African Hexagon Flower Ball
De Nederlandse beschrijving kan je vinden bij Karin aan de Haak



Dinsdag: Ik heb van de week mijn spulletjes voor de Bloom quilt binnen gekregen van Fatquartershop uit Amerika, dus ik kan eindelijk beginnen



Woensdag: Mijn kruissteek 'Rainbow Blocks' gaan niet snel, maar worden wel mooi en het is heel leuk om te doen



Donderdag: Het hartjesdekentje blijft even liggen, nu is het even tijd voor de 'Boho' poncho, het patroon haakt heerlijk weg en is van Haak Trend



Vrijdag: Ik had een patroon met stofjes besteld, wat als maandblok geleverd zou worden, maar helaas heeft de ontwerpster een stop op de levering gezet, dus ik ga maar weer opzoek naar een ander mooi patroon voor paperpiecing ( quilten met de hand met behulp van papieren malletjes)




Ik denk niet dat ik me snel zal vervelen hahaha........







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...