vrijdag 1 april 2016

Hoezo haakverslaafd???


Ik zag dat het alweer ruim een maand geleden is, dat ik hier iets geschreven heb......
Wat gaat de tijd toch snel voorbij....
Heeeeelp!!!!
Onze kleinzoon is inmiddels alweer 8 weken oud, een paar keer knipperen met je ogen en hij kan al lopen hahaha........



Deze ster heb ik gehaakt voor in de box, er zit ook een belletje in.
Het patroon is een combinatie van de ster op het blog van Renate's haken en zo en van Draad en praat (maar daar is het inmiddels niet meer op de site te vinden)


Ik ben inmiddels ook al aardig opgeschoten met mijn andere haakprojecten.

Hartjesdekentje

Mandala kleedje

Granny square dekentje

dubbellaags mandala 


Dit wordt waarschijnlijk een poncho


Verder heb ik nog plannen voor een andere deken
en ik heb ook al wol in huis om te beginnen met de Mandala Madness Cal 2016




Hoezo haakverslaafd??????


Ik zie zoveel moois langskomen, ik wil met veel teveel tegelijk beginnen, maar helaas ben ik heel beperkt in mijn tijd / energie / minder pijn momenten, dus het gaat niet zo snel als ik zou willen.....

Misschien maar goed ook, want anders zou ik kapitalen kwijt zijn aan wol en stof.















1 opmerking:

  1. Wat ben jij creatief. Super leuke dingen maak jij! Ik zou willen dat ik het nog kon, haken...
    Groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...