vrijdag 29 januari 2016

Work in progress


Na jaren niet meer kunnen handwerken, ben ik weer een poging aan het wagen.

Met flinke pijnstilling, betere rug en pols braces, silversplints (speciale vingerbraces) en heel goed grenzen stellen, lijkt het zowaar te gaan lukken..........

Ik moet wel héél erg oppassen, want met de gretigheid van een junkie zuig ik alle informatie over allerlei leuke projecten op en wil aan van alles tegelijk beginnen haha......

Maar het is zóóóóó leuk, het voelt zo goed...............


Na minstens 10 jaar, sinds mijn ziekte progressiever is geworden, ben ik weer begonnen met haken.

Hartjesdekentje


Ik ben nu met 2 projecten bezig, maar heb al ideetjes klaarliggen voor nog veel meer.
En wat heel prettig is, ik kan aan één haakproject evt. ook een poosje werken als ik
's middags en 's avonds plat lig.

Begin van granny square dekentje



Op dit moment ben ik mijn proefblok, van restjes stof die ik nog had te liggen, aan het afmaken en ik ben alvast opzoek naar een nieuw quiltproject.

Wordt het een hexagon quilt (klik hier) ?
Of misschien een blokjes quilt (klik hier) ?
Of ga ik mezelf wagen aan de quilt van de 365Challenge (klik hier) ?
En ik heb ook een mooi patroon van BeColourful Quilts (klik hier) gevonden.
Moeilijke keuze.........


Proefblok thomas logcabin


Daarnaast probeer ik af en toe weer een kaart te maken, wat ook heel leuk is om te doen.


Kaart voor mijn schoonmoeder




Dus alles bij elkaar...........
Ik ben hééééél happy, dat ik eindelijk weer een beetje met mijn eigen creativiteit aan de slag kan!!!!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...