vrijdag 6 juli 2012

Lovelysuus

Vandaag is onze jongste dochter Suzanne jarig   :-D
23 jaar alweer 

Ook zij is altijd super creatief bezig  ( als haar studie het toelaat)
Maar dan weer op een andere manier dan haar zus
Ze is altijd bezig met mode (ontwerpen en zelf maken!!!!!) , styling en fotografie
Neem maar eens een kijkje op haar mooie blog  Lovelysuus
Ik ben er echt super trots op hoe ze alles doet, bij elkaar zoekt en vooral wat ze zelf maakt (kleding en foto's)!!!!!!!

De kaart voor haar is 'iets' groter uitgevallen   ;-D  
het is een A4 formaat geworden


Ik hoop dat ze hem leuk vindt  ;-D


De kaart is gemaakt met :
Top Hobby en LinnenArt kaartkarton
het designpapier heb ik gekregen
het patroon van de pump is te downloaden op mariannedesign.nl
de plaatjes zijn van StudioLight
Marianne Design Craftable CR 1211
Marianne Design Creatable LR 0220
Nellie Snellen Multi Frame 029
de letters en cijfers zijn stansmallen van Avec en het rondje van Spellbinders Nestabilities
Verder heb ik nog plakparels en lint van Joy en een kanten rozet gebruikt


Als ze straks hier is gaan we er een gezellige middag van maken  :-D

p.s. we hebben heerlijk geluncht en gekletst!!!!!!!!!


Groetjes van Marianne

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super mooi! :D ben er echt heel blij mee en de kaart is zo mooi gemaakt! Hij staat mooi in de huiskamer, zodat iedereen het kan zien :D ;) heeeel erg bedankt! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...