donderdag 19 juli 2012

Jeroentje

Ik heb de laatste weken helaas niet veel kunnen maken en berichten.
Want onze lieve oude pony van 37 jaar had een heftige dubbele oogontsteking met beschadigingen in beide ogen, waardoor ze heel weinig kon zien en heel schrikachtig was.
Er moest 4x per dag zalf in haar ogen en ze kreeg extra pijnstilling.
Even was er de angst dat ze blind zou worden, maar gelukkig gaat de ontsteking langzaam over en blijft de schade beperkt.



Wel is nu duidelijk dat ze aan beide ogen staar heeft, waardoor ze alles dus een beetje door een mist ziet.
En met die ontsteking erbij zag ze dus heel weinig  :-s
Nu kan ze weer lekker in de wei scharrelen ( met meer gras dan op de foto ;-D  ) en kan ik gelukkig weer een beetje bijkomen, want het is best een aanslag op je als je lichamelijk niet meer gezond bent.

Trouwens volgen de dierenarts is ze waarschijnlijk de oudste pony hier op het eiland ( Schouwen-Duiveland) wat zij weet, toch wel beetje bijzonder  :-D

Ik hoop dat ik snel weer wat hobbynieuws kan laten zien.
Er komt nog iets leuks van vilt gemaakt door Cora, ik moet alleen nog even de foto's bewerken.


groetjes van Marianne

1 opmerking:

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...