zaterdag 28 april 2012

Wees TROTS op jezelf

Dat is de tekst aan de binnenkant van dit kaartje
Ik heb het kaartje een paar weken geleden gemaakt voor een kennisje die wel wat extra aanmoediging kon gebruiken
 Ik heb het kaartje op het juiste moment in de bus gedaan, ze zat er precies op dat moment helemaal doorheen....
Alsof ik het voelde.....


Het kaartje is gemaakt met :
Kaartkarton van TopHobby
Het designpapier heb ik ooit gekregen
cArt-Us lacé stans classic
Martha Stewart randpons
Marianne Design Creatables LR0112
Nellie Snellen Floral Punch 001 en 004 (takjes)
vlinderponsje  organzalintje  paper flowers
en aan de binnenkant een labeltje van Marianne Design Creatables LR0154 met tekststempel ' Wees TROTS op jezelf '  ook van Marianne Design


groetjes van Marianne

                                                                                
                                                                                                                     
                                                                                                                                                           

1 opmerking:

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...