donderdag 5 april 2012

VROLIJK PAASWEEKEND

Iedereen een gezellig en vrolijk paasweekend toegewenst!!!!!!

Wij gaan zoals elk jaar 2e paasdag met bijna de hele schoonfamilie eieren zoeken
We zijn met ongeveer 22 pers. deze keer dus gezellige boel  :D
Hoop dat het redelijk weer is

Vorig jaar waren er ong. 106 gekookte en geschilderde eieren verstopt geloof ik
en het was heel moeilijk om ze allemaal te vinden   hahaha
Hulde aan paashaas Martine  ;D  voor het verstoppen
Dit jaar zijn het er iets minder , maar nog extra aangevuld met chocolade eieren

Deze eiermutsjes kwam ik tegen in de margriet
Zijn ze niet schattig????????
Het patroontje kan je vinden bij ' leuke handwerkjes '






groetjes van Marianne

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dat lukt je nooit hahaha...
      Je hebt veel te veel concurentie van je nichtjes en neven ;D

      Verwijderen
  2. paaskaartjes maken is net zo leuk als kerstkaartjes maken vindt ik, die vna jou zijn ook erg leuk hoor
    en die mutsjes,geweldig hoor!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zie ik allemaal leuke dingen op jouw blog marianne.
    Ik ben je volger geworden.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart,en schattige eier warmers.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke reactie's :-D
    Dank jullie wel!!!!
    groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...