dinsdag 17 april 2012

Momentje voor jezelf

Nu weer eens een kaartje
Ik vind hem wel lief geworden  ;D
De stansplaatjes van Sarah Kay vind ik altijd zo leuk 
en voor mij wel handig want ik hoef ze niet meer in te kleuren  :D

Wat ik nog niet eerder bekend wilde maken is dat ik deze kaart voor mijn zus en zwager heb gemaakt   :D
Ze zijn al weken (maanden) aan het behangen, schilderen, nieuw plafond plaatsen en nog veel meer....
Nu komt eindelijk het eind in zicht dus een momentje voor zichzelf is ze beide nu wel gegund  ;D


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Passe-partout kaart van The StitchCompany  (Romak)
Marianne Design Craftable CR1214  2x gestanst, doorgeknipt en op maat gemaakt
Marianne Design Creatable LR 0154
Marianne Design Paper bloc 'Eline's Brights' blue and green
Martha Stewart randpons
Zelfklevend decoratielint van ArtTalent
Vlindertjes van Crealies Creative Shapes 03 en pearlpen
Takjes van Nellie Snellen Floralpons 008
Joy plakparels
de bloemetjes heb ik ooit gekregen
het plaatje is van een stansvel van Sarah Kay van StudioLight

Met dit kaartje doe ik mee met  challenge 54 van Marianne Design
en met de kaartenwedstrijd 13 van HobbyNu.nl

groetjes van Marianne


8 opmerkingen:

  1. Ik heb mij net als volger gemeld,maar er staat geen foto op.
    Als je hem even weg haalt probeer ik het op nieuw.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo marianne.
    Als je bij dasbord bij mij als volger.
    Dan klik je op blauwe knop blokkeren.
    Verdwijn ik uit je lijst,en doe ik het weer opnieuw.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo marianne
    leuk kaartje
    leuk gedaan met die nieuwe creatble van MD
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marian.
    Je ga naar je dasboard bij volgers,en je klik op volgers: meer en zie je geblokkeerde volgers en die zet je weer op weergeven en dan staat ik er weer.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje Marianne, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je meedoet met de challenge.

    Gr.Thea
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marianne je hebt een erg leuke kaart gemaakt maar ondanks dat er veel van MD opzit voldoet hij niet aan de regels. Ja mag wel alleen creatables gebruiken maar GEEN andere plaatjes. Als je plaatjes of stempels gebruikt moeten ze van MD zijn. Lees de regels nog maar eens goed door.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartjes heb je gemaakt.
    Ben je volger geworden.
    Groeten
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...