donderdag 29 maart 2012

Boeketje tulpen

Weer even een leuk kaartje
Deze heb ik zomaar voor mijn tante van 87jaar gemaakt 
Ze is altijd blij met bloemetjes en haar tuin staat altijd vol :D
dan krijgt ze er nu eens via een kaartje

gemaakt met :
Kaartkarton van TopHobby
MD paper bloc Dutch Design
MD Creatables LR0112 en LR0209
MD Craftables CR1201 en CR1208 ( verknipt tot vaas)
Spellbinders Nestabilities Circles Large
plakstrass en lintje

Met deze kaart doe ik mee met de kaartenwedstrijd van april bij HobbyNu

groetjes van Marianne

1 opmerking:

  1. Heel mooi kaartje! Die tulpjes zijn ook super mooi, erg fleurig! En mooie kleuren :) tante was er zeker erg blij mee!? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...